"Muu" projekt TRU18075A
TRU18075A (HTM 4-9/18/491 ) "“Kiusamisest vabaks!“ metoodika pilootuuringu läbiviimine (1.06.2018−15.08.2019)", Pirko Tõugu, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
HTM 4-9/18/491
TRU18075A
“Kiusamisest vabaks!“ metoodika pilootuuringu läbiviimine
A pilot study of the effect of the methodology of „Free from bullying!“
“Kiusamisest vabaks!“ metoodika pilootuuringu läbiviimine
KIVALAKO
1.06.2018
15.08.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.06.2018−30.06.2019
AsutusRiikTüüp
MTÜ Lastekaitse Liit Eesti Vabariikfond
PerioodSumma
01.06.2018−31.12.20188 333,00 EUR
01.01.2019−30.06.201926 667,00 EUR
35 000,00 EUR
MTÜ Lastekaitse Liit tellimustöö

“Kiusamisest vabaks!“ metoodika pilootuuring keskendub 5-6-aastastele lasteaialastele, nende vanematele, õpetajatele ja lasteaia juhtkonnale. Uuringus kõrvutatakse metoodikat kasutavaid ja mittekasutavaid lasteaiarühmi eesmärgiga tuvastada „Kiusamisest vabaks!“ metoodika mõju (1) laste sotsiaal-emotsionaalsetele oskustele, (2) lapsevanemate, õpetajate ja lasteaia juhtide uskumustele ja hoiakutele, mis puudutavad kiusamist ja sotsiaalsete oskuste arendamist, ja (3) laste ja õpetajate arusaamale tüüpilistest kiusamisolukordadest.
The present research is a pilot study of the effect of the methodology of „Free from bullying!“ in kindergartens. The study includes children aged five to six, their parents, teachers, and principals of kindergartens. The aim is to explore the effect of the methodology pertaining mainly to 1) the socio-emotional competences of children, 2) parents’, teachers’ and principals’ beliefs about bullying and the malleability of personality attributes, and 3) their understanding of common bullying social situations. The sample includes children, parents, and teachers of kindergarten classes as well as principals of kindergartens where the methodology is currently in use (and has been in use for at least a year), i.e. the test group, and respective respondents from kindergartens that have not used the methodology, i.e. the control group.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0