"Muu" projekt ÕA/1111
ÕA/1111 "Kõrgkoolide roll töökeskkonnale läheduse ja ettevõtjaks saamise soovi tugevdamisel – eMGE mentorluse meetodi edasiarendamine ja selleks rahvusvahelise koostöö käivitamine (2.12.2010−3.12.2012)", Priit Reiska, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
Hakemus numero 30943
ÕA/1111
Kõrgkoolide roll töökeskkonnale läheduse ja ettevõtjaks saamise soovi tugevdamisel – eMGE mentorluse meetodi edasiarendamine ja selleks rahvusvahelise koostöö käivitamine
Role of Universities in Strenghtening Proximity to Labour Life and Spirit of Entrepreneurship Using Entrepreneurship Teaching Methods -to Launch International Cooperation in Continuing Development of eMGE Mentor Model
Korkeakoulujen rooli työelämäläheisyyden ja yrittäjyyshalukkuudenvahvistamisessa yritäjyyskasvatuksen menetelmien avulla - eMGE-mentoroinintimallin jatkokehittämistä koskevan kansainvälisen yhteistyön käynnistäminen
2.12.2010
3.12.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS180 Majandus, ökonomeetrika, majandusteooria, majanduslikud süsteemid, majanduspoliitika5.2 Majandusteadus ja ärindus50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner02.12.2010−03.12.2012
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutpartner02.12.2010−03.12.2012
AsutusRiikTüüp
Keski- Pohjonmaan Ammatikorkeakoulu
PerioodSumma
02.12.2010−03.12.201216 000,00 EUR
16 000,00 EUR
Liikesivistysrahasto 5.1.2010 (Majandushariduse Fond) hange nr 30943

Keski-Pohjonmaa rakenduskõrgkooli, Tampere Ülikooli ja Tallinna Ülikooli vahelise uurimisalase koostöö käivitamine ettevõtluskasvatuse valdkonnas. Erialade piire ületava – kool, kaubandus, kasvatusteadused ja pedagoogika alane uurimus, mis on suunatud võrkmentorluse kasutamisele ettevõtjakssaamise arendamiseks. a)Teoreetilise raamistku kogumine ettevõtluskasvatuse arendamiseks kõrgkooli ja tööelu koostööna / ettevõtlusoskuste kontseptualiseerimise fenomen kõrgkooli ja tööpraktika kontekstis, rahvusvahelise koostöö käivitamine. b)Ettevõtlusmentorluse eMGE mentorluse meetodi edasiarendamine ja piloteerimine. Uurimiseks moodustatakse eMGE meetodiga kohalduv võrkmentorluse rühm, kus ettevõjtad, üliõpilased ja õpetajad arendavad ettevõtlusoskuste uusimaid meetodeid. eMGE meetodit kohaldatakse ja testitakse koostööd kõrgkooli pilootrühma ja ettevõtjate vahel konsultatsioonide käigus kasutusele võetus ettevõtluseoskuse arendamise teemavaldkonnas. Uurimisprojektis vaadatakse kuidas mentorluse uute toimismeetoditega võidakse toetatakse ettevõtlust. Eesmärgiks on luua mõlemale maale, eriti Eesti kõrgkooliõpilaste ettevõtlust (ettevõtlusoskusi) toetav toimimismeetod. Rühmmentorluse võrgustikus üliõpilased ja õpetajad pääsevad ligi ja saavad osa pika praktikaga ettevõtjate varjatud teadmistele ja oskustele. c) Uurimistulemusi esitatakse rahvusvahelistel konverentsidel (Babson) ja teaduspublikatsioonides.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0