"Muu" projekt TRU19206
TRU19206 "Kestliku arengu hariduse disainmõtlemine (1.09.2019−31.08.2021)", Triinu Jesmin, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TRU19206
Kestliku arengu hariduse disainmõtlemine
Design Thinking for Sustainability
Design Thinking for Sustainability
DT4S
1.09.2019
31.08.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
1. Bio- ja keskkonnateadused1.12. Bio- ja keskkonnateadustega seotud uuringud, näiteks biotehnoloogia, molekulaarbioloogia, rakubioloogia, biofüüsika, majandus- ja tehnoloogiauuringudT360 Biokeemiatehnoloogia 2.8 Keskkonnabiotehnoloogia100,0
PerioodSumma
01.09.2019−31.08.202143 900,00 EUR
43 900,00 EUR
Erasmus+ KA2 Strategic Partnerships for school education

Kaasaja noori ootavad ees suured väljakused, mis on seotud rea jätkusuutlikke igapäevapraktikatega, selleks, et inimkonna elu pareneks ja kestaks ka tulevikus. ÜRO kestliku arengu eesmärgid nimetavad mõningaid neid väljakutseid: jätkusuutlikute linnade ja kogukondade arendamine, vastutustundlik tarbimine ja tootmine, kliimategevused, kättesaadav energia, nälja ja vaesuse likvideerimine, tervis ja haridus, ning lootuslike resursside hoidmine. Lisaks, on säästvad oskused väga hinnatud tööandjate seas, kes otsivad võimalusi oma ettevõtete keskkonnasõbralikumaks tegemisel. Kestliku arengu haridus pakub eelnimetatud oskusi, samal ajal luues postitiivset suhtumist, mis viivad vastutustundliku käitumiseni. DT4S eesmärgiks on pakuda teadmisi, positiivset suhtumist, probleemilahendusoskusi, koostööoskusi ning oskust sünteesida innovaatilisi lahendusi. Sihtgrupis on põhikooli õpilased vanuses 12 kuni 16, keda valmistatakse ette aktiivselt osalema jätkusuutlike arengu praktikates nii üksikisikuna kui kogukonnana.
oday’s young generation will be challenged in their lifetime to introduce solutions to a significant range of challenges related to sustainable practices in everyday life and in business towards improving human lives in the present and into the future. The UN Sustainable Development Goals (SDG) identify as some of these challenges the development of sustainable cities and communities, responsible consumption and production, climate action, affordable energy, elimination of hunger and poverty, health and education, and preservation of natural resources, among others. In addition, sustainability skills are in currently in high demand by employers as basic skills required for updating business practices towards a more environmentally friendly economy. Sustainability education aims at building the above skills while at the same time developing positive attitudes that lead to responsible behaviour. DT4S aims to build awareness, basic knowledge, positive attitudes, problem solving skills, collaboration ability, and ability to synthesize innovative solutions among secondary education students aged 12-16 for preparing them to actively engage in sustainable development practices individually and in their communities as civically minded young adults.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0