See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF5716
TF5716 (TLÜ uuringufondi nõukogu 25. novembri 2016. a koosoleku otsus nr 9/16) "Koolikultuuri ja -juhtimise alase teaduskompetentsi koondamine ja võimekuse tõstmine (1.01.2017−31.12.2019)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut.
TLÜ uuringufondi nõukogu 25. novembri 2016. a koosoleku otsus nr 9/16
TF5716
Koolikultuuri ja -juhtimise alase teaduskompetentsi koondamine ja võimekuse tõstmine
Combining research competencies and developing overall competence in the fields of school culture and school management
Koolikultuuri ja -juhtimise alase teaduskompetentsi koondamine ja võimekuse tõstmine
1.01.2017
31.12.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused75,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS263 Sotsiaalpsühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused25,0
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.01.2017−31.12.20195 000,00 EUR
5 000,00 EUR

Projekti eesmärk on koondada koolijuhtimise ja koolikultuuri valdkonna teaduskompetentsi ning kujundada uurimisrühm, kes on võimeline taotlema edukalt rahvusvahelisi uurimisgrante, et kasvaks Tallinna Ülikooli juhtroll hariduse juhtimise valdkonnas. Selleks on kavandatud koolikultuuri ja koolijuhtimise hindamist võimaldava uurimismetoodika välja töötamine ja piloteerimine ning tegevusuuringutel toetuvate kooliarendusprojektide käivitamine. Projekti eesmärgiks on ühelt poolt kaardistada Eesti koolis domineerivad juhtimisstiilid, nende seos koolikultuuriga ning mõju õpetajate õpetamispraktikatele, koostööle, professionaalsele arengule ning teisalt siduda ülikoolis tehtavad uuringud reaalsete kooliarendusprojektidega.
The aim of the project is to tie together research activities carried out in the university and actual school development projects as well as to combine research competencies in the fields of school management and school culture in the realm of educational management in Tallinn University. The project serves as input to the sub-activities of the ERA-Chair’s field of educational innovation. The purpose of the project is to chart the dominant management styles of school leaders and to analyse the willingness of school leaders to implement educational innovations and support the professional development and learning (incl the development of ICT competencies) of their teaching staff.
KirjeldusProtsent
Alusuuring80,0
Rakendusuuring20,0