See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Riiklikud sihtasutused/ametid" projekt NSVHI19074
NSVHI19074 "Tartu Ülikooli õpetajahariduse kompetentsikeskuse Pedagogicum teadus- ja arendusvõimekuse tõstmine (1.10.2018−31.03.2021)", Margus Pedaste, Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut.
NSVHI19074
Tartu Ülikooli õpetajahariduse kompetentsikeskuse Pedagogicum teadus- ja arendusvõimekuse tõstmine
Enhancement of Research and Development Capacity of Teacher Education Competence Centre Pedagogicum
1.10.2018
31.03.2021
Õppearendusprojekt
Riiklikud sihtasutused/ametid
PerioodSumma
01.10.2018−31.03.20211 499 999,65 EUR
1 499 999,65 EUR

Tartu Ülikooli õpetajahariduse kompetentsikeskus on Pedagogicum. Projekti raames arendatakse Pedagogicumi arendusrühmade poolt välja rida sekkumisi ja neile tuginevalt koostatakse teenuste paketid, mida on võimalik eelkõige koolidel ja lasteaedadel, aga ka teistel kõrgkoolidel tellida õpikäsituse nüüdisaegsuse toetamiseks. Sekkumise ja teenuste paketid arendatakse välja teadustööd tehes ning seeläbi arendatakse ka kompetentsikeskuse võimekust viia läbi kõrgetasemelist teadus- ja arendustööd ning pakkuda hiljem uusi tõenduspõhiseid teenuspakette õpetajahariduse ja haridusteaduste erinevates valdkondades. Kompetentsikeskuses toimub arendusrühmade kaudu uurimis-, arendus-, koolitus- ja nõustamistegevus, mis on suunatud eelnevalt nimetatud sihtrühmadele, kuid eelkõige oodatakse sihtrühma esindajate initsiatiivikust - kompetentsikeskus loob võimalused ja on avatud arendustegevuste toetamiseks. Euroopa Sotsiaalfondi rahastatava projekti toel keskendutakse arendusrühmade, teiste kõrgkoolide ning koolide ja lasteaedade koostöös erinevate probleemide lahendamisele: toetatakse nüüdisaegse õpikäsituse ja kaasava hariduse rakendumist, ülikoolide õppekavade uuendamist, aine- ja valdkonnadidaktika teaduspõhist arendamist, lasteaedade ja koolide arenguvajaduste väljaselgitamist ning vastavalt vajadusele sekkumiste väljatöötamist ja käivitamist, eDidaktikumi ja õpianalüütiliste lahenduste kasutuselevõttu.