See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt VERT562
VERT562 "EMIC Euroopa marketingi ja innovatsiooni keskused (1.10.2011−30.09.2013)", Kristo Karjust, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Mehaanikateaduskond, Mehaanika ja tööstustehnika instituut, Tootmistehnika õppetool.
VERT562
EMIC Euroopa marketingi ja innovatsiooni keskused
EMIC European Marketing and Innovation Centers
EMIC European Marketing and Innovation Centers
1.10.2011
30.09.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.14. Tootmistehnika ja tootmisjuhtimineT130 Tootmistehnoloogia 2.3. Teised tehnika- ja inseneriteadused (keemiatehnika, lennundustehnika, mehaanika, metallurgia, materjaliteadus ning teised seotud erialad: puidutehnoloogia, geodeesia, tööstuskeemia, toiduainete tehnoloogia, süsteemianalüüs, metallurgia, mäendus, tekstiilitehnoloogia ja teised seotud teadused).100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.10.2011−30.09.201321 822,00 EUR
21 822,00 EUR
välisleping, Erasmus LLP, Education and Training

EMIC projekt püüab luua ja arendada Turunduse ja Innovatsiooni Keskusi EU ja mitte EU ülikoolides. Antud projekti põhiline eesmärk on luua rahvuslikud vaatlus- ja tugikeskused parandamaks tudengite, ettevõtete ja ülikoolide koostööd ning soodustamaks ühiseid projekte turunduse, innovatsiooni ning inseneeria vaatevinklist lähtudes.
EMIC Projects develops Marketing and Innovation Centers in EU and non-EU countries universities. Its main objectives are the realization of National Good Pracitices Observatories and the construction of a Community of Practice, with the aim of supporting students in the transition to professional world, setting up new forms of education and training, and promoting the idea of marketing, innovation and engineering.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0