See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ÕA/210
ÕA/210 "Seleag - tõsised õpimängud (1.10.2009−30.09.2011)", Martin Sillaots, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
No 003/2010 Ref No 503900-LLP-1-2009-1-PT-COMENIUS
ÕA/210
Seleag - tõsised õpimängud
Seleag - Serious Learning Games
Seleag - Serious Learning Games
1.10.2009
30.09.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.10.2009−30.09.2011
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituutpartner01.10.2009−30.09.2011
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.10.2009−30.09.2011390 821,00 EEK (24 978,01 EUR)
24 978,01 EUR
Comenius

Projekti eesmärk on luua õppeotstarbeline mitmekeelne multidistsiplinaarne, kollaboratiivne veebipõhine mäng, mis aitab lastel vanuses 11-16 õppida Euroopa viimase 600 aasta ajalugu, geograafiat, majandust, sotsiaalseid ning kultuurilisi suhteid (sarnasusi ja erinevusi). Mängu eesmärk on suurendada õpilaste sotsiaalset teadlikkust ja luua positiivset hoiakut õppimise ninbg Euroopa identiteedi suhtes. Ühtlasi on eesmärk arendada õpilastes otsuste langetamise ning strateegilise planeerimise oskust. Tallinna Ülikooli juhtida on ka üks töörühm, mille eesmärk on mängu projektijärgseks levitamiseks sobiva ärimudeli väljatöötamine.
siLangs focuses on game based language learning. The goal of the project is to develop serious game for learning vehicular languages (lingua franca) in the work place conditions also taking into account cultural aspects.
TegevusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0