"Muu" projekt RU,10005
RU,10005 (10-10/232) "IEA Kodanikukasvatuse jätku-uuring (CivEdEst) (17.03.2005−28.02.2006)", Anu Toots, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskond, Riigiteaduste osakond.
10-10/232
RU,10005
IEA Kodanikukasvatuse jätku-uuring (CivEdEst)
IEA CivEd National Report
IEA Kodanikukasvatuse jätku-uuring (CivEdEst)
17.03.2005
28.02.2006
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.65,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS100 Sotsiaalteaduste ajalugu ja filosoofia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.35,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator17.03.2005−28.02.2006
Tallinna Ülikool, Sotsiaalteaduskond, Riigiteaduste osakondkoordinaator17.03.2005−28.02.2006
AsutusRiikTüüp
Mitte-eestlaste integratsiooni Sihtasutus Haridusprogrammide keskus
PerioodSumma
17.03.2005−28.02.200655 000,00 EEK (3 515,14 EUR)
3 515,14 EUR
Teenusleping, Mitte-eestlaste integratsiooni Sihtasutus Haridusprogrammide keskus

Jätkuuuringu eesmärgid võib võtta kokku kahe põhipunktina: mõõta progressi, mis on toimunud eesti hariduses õppekavareformi tulemusel. Selleks saab kõrvutada 8. Klasside õpilaste tulemusi aastal 1999 ja 2005. - tuua välja muutused noorte hoiakutes, mis illustreerivad Eesti demokraatia ja kodanikeühiskonna arengutrende ja probleeme.
The observations from the case studies were then used to develop an instrument for gathering information about students’ civic knowledge and their civic attitudes and engagement. The content domains covered democracy and citizenship, national identity, and social cohesion and diversity. The instrument consisted of five types of items measuring the students’ knowledge of fundamental principles of democracy; their skills in interpreting political communication; their concepts of democracy and citizenship; their attitudes related to trust in institutions, their nation, opportunities for immigrants, the political rights of women; and their expectations for future participation in civic-related activities.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring80,0
Katse- ja arendustöö20,0