See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TRU16060A
TRU16060A "OECD uuring Innovatiivne õpetamine tõhusa õppimise toetamiseks (ITEL) - Õpetajate pedagoogiliste teadmiste uurimisinstrumendi testimine (II etapp) (4.04.2016−30.06.2017)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TRU16060A
OECD uuring Innovatiivne õpetamine tõhusa õppimise toetamiseks (ITEL) - Õpetajate pedagoogiliste teadmiste uurimisinstrumendi testimine (II etapp)
OECD survey Innovative Teaching for Effective Learning (ITEL) – Teacher Knowledge Survey validating and testing the survey instrument (2nd stage)
OECD uuringu Innovative Teaching for Effective Learning (ITEL) – Teacher Knowledge Survey uurimisinstrumendi testimine (II etapp)
OECD ITEL
4.04.2016
30.06.2017
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja TeadusministeeriumEesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
04.04.2016−30.06.201711 970,00 EUR
11 970,00 EUR
Haridus- ja Teadusministeerium, riigihange 172910

Haridus- ja Teadusministeerium osaleb OECD poolt korraldatava uuringu ITEL Teacher Knowledge Survey projektis, mille raames töötatakse välja rahvusvahelist võrdlust võimaldav õpetajate pedagoogilisi teadmisi mõõtev uurimisinstrument ning viiakse läbi selle testimine. Uuringu esimeses faasis viidi läbi fookusgrupid küsimuste valideerimiseks, anti hinnang uurimisinstrumendi kontseptuaalsele raamistikule ning korraldati uurimisinstrumendi tõlkimise eesti keelde vastavalt OECD poolt esitatud nõuetele. Uuringu teise etapi eesmärgiks on testida väljatöötatud ning tõlgitud instrumenti väikesemahulisel õpetajatest ning õpetajakoolituse üliõpilastest ja õppejõududest koosneval valimil. Selleks viiakse vastavalt OECD poolt etteantud uuringukavale ja metoodikale läbi pilootuuring.
A Survey to Profile the Pedagogical Knowledge in the Teaching Profession (ITEL Teacher Knowledge Survey) The Innovative Teaching for Effective Learning (ITEL) project „ITEL Teacher Knowledge Survey„ focuses one facet of teacher quality: teachers’ pedagogical knowledge. It stands to reason that an increase in the quality of teacher education can contribute to an increase in student achievement through more competent teaching. Purpose of the study is to understand the nature of teachers’ pedagogical knowledge and how teachers’ knowledge is learned in teacher education and professional development. This first implementation of the survey is purposefully designed to be small-scale and to focus resources on development and testing (i.e., validation) of the survey instruments in participating country. In the first phase review of the conceptual framework, instruments, coding/scoring protocols, and data analysis plan took place. In the first phase also review of draft items and focus groups interviews for validating items were carried out. In the second phase translation, adaptation, and verification of instruments and data collection according to the sampling framework was carried out by participating countries.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Tartu ÜlikoolkoordinaatorEesti Vabariikülikool