See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ÕA/8813
ÕA/8813 "Boldic - avatud õppematerjalid (1.07.2013−30.08.2015)", Hans Põldoja, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
ÕA/8813
Boldic - avatud õppematerjalid
Boldic open learning resources online
Boldic open learning resources online
1.07.2013
30.08.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Nordplus Horizontal 2013
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3 Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.07.2013−30.08.2015
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituutpartner01.07.2013−30.08.2015
AsutusRiikTüüp
Põhjamaade Ministrite Nõukogu
PerioodSumma
01.07.2013−30.08.20152 000,00 EUR
2 000,00 EUR

Projekti "Boldic - avatud õppematerjalid" eesmärgiks on süvendada koostööd avatud hariduse ja e-õppega tegelevate organisatsioonide vahel Põhja- ja Baltimaades.
The general purpose of “Boldic - open learning resources online” project is to deepen and bring further the co-operation between Nordic and Baltic organizations dealing with distance education, flexible learning and e-learning by opening the community for new partners from both the Baltic and the Nordic countries. I.e. we want to continue and further develop the process from the earlier project “Boldic Perspectives Online.” Project summary 1. Continue, deepen and develop the process from the project Boldic Perspectives Online. 2. Develop and maintain the Boldic Award nomination and Award process. 3. Establish Annual conferences concerning dissemination and best practice in open learning resources online area. 4. Establish Webinars before and after the Annnual conferences , with focus on open learning resources online. 5. Maintain and develop the website http://www.boldic.org Background Previous results is that seven partners SVERD in Sweden ( project leader) , NFF in Norway, FLUID in Denmark, FADE in Finland, Vilnius College in Lithuania, Velvakandi in Island and EITSA in Estonia has been working together during 2009 until 2011 with Boldic project activities.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0