See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 268675
268675 "Rakenduskõrgharidus Euroopa kõrgharidusruumis: väljundid, institutsioonid ja toimemudelid 2020. (15.02.2014−20.12.2014)", Enno Lend, Tallinna Tehnikakõrgkool.
1.2.0101.08-0002
268675
Rakenduskõrgharidus Euroopa kõrgharidusruumis: väljundid, institutsioonid ja toimemudelid 2020.
Professional Higher Education in the Framework of European Higher Education: Outputs, Institutions and Action Models by 2020.
Professional Higher Education in the Framework of European Higher Education: Outputs, Institutions and Action Models by 2020.
15.02.2014
20.12.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Primus
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.14. Tootmistehnika ja tootmisjuhtimineT130 Tootmistehnoloogia 2.3. Teised tehnika- ja inseneriteadused (keemiatehnika, lennundustehnika, mehaanika, metallurgia, materjaliteadus ning teised seotud erialad: puidutehnoloogia, geodeesia, tööstuskeemia, toiduainete tehnoloogia, süsteemianalüüs, metallurgia, mäendus, tekstiilitehnoloogia ja teised seotud teadused).100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Tehnikakõrgkoolkoordinaator15.02.2014−20.12.2014
AsutusRiikTüüp
EL Primus
PerioodSumma
15.02.2014−20.12.20146 000,00 EUR
6 000,00 EUR

Eestis alustati üleminekut binaarsele kõrgharidussüsteemile 1990ndate alguses, ligi 20 aastat tagasi tekkinud rakenduskõrgkoolid on läbi teinud põhjaliku kvantitatiivse ja kvalitatiivse arengu, kujunedes tunnustatud kõrgkoolideks ja koostööpartneriteks nii siseriiklikult kui ka rahvusvahelisel. Intervjuudest ekspertidega selgus, et viimastel kümnenditel kõrgharidussüsteemis toimunud muudatused on iseloomulikud enamikule ELi riikidele. Peamiselt tulenevad muudatused kõrgharidussüsteemi kui terviku efektiivsuse tõstmise vajadusest, töömaailma ootustest lõpetajate profiilile, potentsiaalsete üliõpilaste arvu vähenemisest ja elukestva õppe rolli suurenemisest. Lähiaastate arengueesmärgiks on õppetegevuse ning rakendusuuringute parem sidustamine ning üliõpilaste ja õppejõudude rahvusvahelise mobiilsuse parandamine ning kohandumine elukestva õppe vajadustega.
Professional Higher Education in the Framework of European Higher Education: Outputs, Institutions and Action Models by 2020. Tallinn 2014. The research was supported by the European Union programs Primus (project no. 1.2.0101.08-0002) with € 6000 In Estonia, the transition to higher education binary system started In the beginning of the 1990s. English professional higher education institutions, born over 20 years ago, have gone through remarkable quantitative and qualitative development and Have Become Recognized higher education institutions, reliable cooperation partners to enterprises and education institutions both inside Estonia and Internationally. The results of the expert interviews show That Similar changes in higher education systems have Taken place in most of the EU Countries In The Last Decade. The changes result from the Mainly Necessity to raise the efficiency of higher education systems, expectations of the working world to the profile of graduates, potential Decrease of the number of students and the growth of the Importance of life-long learning. The goals for the Upcoming years are the Following: Improving the integration of academic and applied research Activities, Improving the mobility of students and staff, and Adaption to the needs of life-long learning.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0