"Muu" projekt TP/3913
TP/3913 "Oskused ja elukestev õpe: kellelt ja mida on Eestil oskuste parandamiseks õppida? PIAAC uuringu temaatiliste raportite koostamine (27.05.2013−30.06.2014)", Ellu Saar, Tallinna Ülikool.
TP/3913
Oskused ja elukestev õpe: kellelt ja mida on Eestil oskuste parandamiseks õppida? PIAAC uuringu temaatiliste raportite koostamine
Skills and lifelong learning: What does Estonia have to learn in terms of improving skills and who can welearn it from?
Oskused ja elukestev õpe: kellelt ja mida on Eestil oskuste parandamiseks õppida? PIAAC uuringu temaatiliste raportite koostamine
27.05.2013
30.06.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS214 Sotsiaalsed muutused, sotsiaaltöö teooria5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator27.05.2013−30.06.2014
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium
PerioodSumma
27.05.2013−30.06.201419 992,00 EUR
19 992,00 EUR
PIAAC-Eesti programm, töövõtuleping

Ülevaate koostamine teoreetilisest kirjandusest elukestvas õppes osalemise trendidest. PIAAC põhiuuringu andmete analüüs. Uuringu raporti koostamine.
The project compares involvement in lifelong learning in Estonia with the results of five other countries (Finland, Germany, the United Kingdom, the Czech Republic and Russia) and with the average of the 21 OECD countries involved in PIAAC. The projects seeks answers to the following research questions: Is the rate of participation in formal and non-formal learning in Estonia high or low compared to the other countries and the OECD average? Which socio-demographic groups take a more affective role in learning? How is participatiom in learning affected by work and workplace characteristics, by skills level? To what extent do different characteristics enable the likelihood of participation in learning to be predicted? What are people's main reasons for taking part in lifelong learning? What financial support do emplyers provide to participants in learning? To what extent do participants in learning consider it useful to their work? Which groups feel a greater need to participate in training?
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0