See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF3421
TF3421 "Arendusprotsesside eestvedamine ja digitaalsed uuendused õppimise toetamisel kogukondades, võrgustikes ja organisatsioonides (8.03.2021−31.12.2022)", Larissa Jõgi, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut.
TF3421
Arendusprotsesside eestvedamine ja digitaalsed uuendused õppimise toetamisel kogukondades, võrgustikes ja organisatsioonides
Leadership in digitally enhanced transformation in facilitating learning in communities, enterprises and organizations (LEAD)
Arendusprotsesside eestvedamine ja digitaalsed uuendused õppimise toetamisel kogukondades, võrgustikes ja organisatsioonides
ARENDA
8.03.2021
31.12.2022
Kompleksprojekt
Ülikoolide arengufondid
TLÜ koostööfond
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3 Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3 Haridusteadused50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator08.03.2021−31.12.2022
Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituutpartner08.03.2021−31.12.2022
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
08.03.2021−31.12.20229 988,00 EUR
9 988,00 EUR

Loodava interdistsiplinaarse ühismooduliga arendatakse interdistsiplinaarse õppimise mudeleid ( vt näiteks interdisciplinary learnig approach Markauskaite & Goodyear, 2017) ja toetatakse õppimisvõimalusi, mille toel kujunevad atendusprotsesse eestvedavad õppimise toetajad, ettevõtlikud, projekte juhtivad, digipädevad andragoogid, täiskasvanukoolitajad ja haridustehnoloogid, kes on organisatsioonide muutuste esilekutsujad.
Leading development processes and change is related to the formation and implementation of developers' identities and interdisciplinary competencies. The aim of developing the LEAD module is to create an interdisciplinary, science-based “SUUR ELU/ BIG Life” joint module for students of the two Master's study programs (Educational Technology and Andragogy).