See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU,09106
RU,09106 (10-10/1050) "OECD õpetajauuring (1.01.2006−15.06.2009)", Krista Loogma, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Haridusuuringute Keskus.
10-10/1050
RU,09106
OECD õpetajauuring
OECD Survey of teachers, teaching and learning
OECD õpetajauuring
1.01.2006
15.06.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS213 Sotsiaalstruktuuride uuringud5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.30,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused40,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused30,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.01.2006−15.06.2009
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Haridusuuringute Keskuskoordinaator01.01.2006−15.06.2009
AsutusRiikTüüp
EV Haridus- ja Teadusministeerium
PerioodSumma
01.01.2006−15.06.20091 234 998,00 EEK (78 930,76 EUR)
78 930,76 EUR
Haridus- ja Teadusministeeriumi sihtotstarbeline eraldis

Rahvusvahelise võrdlusuuringu - OECD õpetajauuringu ettevalmistamisel osalemine ning Eesti poolse uuringu läbiviimine. Sihtrühmaks on ISCED II taseme õpetajad Eesti üldhariduskoolides. Projekti oodatav tulemus on õpetajate professionaalset arengut kirjeldavate näitajate ja trendide alusel analüüsida Eesti õpetajaskonda ja võrrelda seda teiste uuringus osalevate maade õpetajaskonnaga.
The Teaching and Learning International Survey (OECD) is the international comparative research program, coordinated by OECD, IEA and other international organizations. The survey focus on the working conditions of teachers and the learning environment in schools in order to develop policies that foster the conditions for effective schooling. TALIS focuses on lower secondary education teachers and the principals of their schools, covering the following research topics: the role and functioning of school leadership; teachers’ work feedback and appraisal; teachers’ professional development, beliefs and attitudes about teaching and their pedagogical practices. As a result, the international survey has been conducted in Estonian schools and Estonian report has been compiled.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0