See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt F/814
F/814 "Projekti "Euroopa Teadusruumi Õppetool - Digipööre Hariduses" ettevalmistustoetus (19.02.2014−31.10.2014)", Katrin Niglas, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
TLÜ senati teaduskomisjoni istungi protokoll nr.11 14.04.2014
F/814
Projekti "Euroopa Teadusruumi Õppetool - Digipööre Hariduses" ettevalmistustoetus
Preparatory Allowance for Horizon 2020, Widening and Participation. Era Chair programm project "Cross-Border Educational Innovation thru Technology-Enhanced Research"
Projekti "Euroopa Teadusruumi Õppetool - Digipööre Hariduses" ettevalmistustoetus
19.02.2014
31.10.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused40,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS260 Psühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused20,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedT120 Süsteemitehnoloogia, arvutitehnoloogia1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)40,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutkoordinaator19.02.2014−31.10.2014
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
19.02.2014−31.10.20147 000,00 EUR
7 000,00 EUR
TLÜ uuringufond

Käesoleva projekti kaugemaks eesmärgiks on välja arendada Euroopa tasemel kompetentsikeskus digivahendite süsteemseks kasutamiseks hariduse andmisel ja digiajastul õppimisel, sealjuures toetades innovatsiooni ja haridusuuendusi kogu Euroopa mastaabis. Käesoleva projekti otseseks eesmärgiks on valmistada ette tugev taotlus Horisont 2020 osaluse laiendamise programmi (Spreading Excellence and Widening Participation) meetmesse ERA Chairs – Euroopa Teadusruumi Õppetoolid.
The Lifelong Learning Strategy for Estonia envisions digital turn in formal and informal education, in order to change the learning paradigm towards more self-directed, creative and collaborative learning. One-to-one computing, digital learning resources, semantic web tools, linked data applications and interoperable cloud computing services will be used to build and evaluate tailored educational opportunities for every learner. This will maximize each student’s self-actualization aspirations and role in the tomorrow’s society and adaptation of educational institutions in Estonia along the expectations of rapidly changing job market and European education space. It is also well aligned with the EU Education & Training 2020 strategic framework, which aims at transforming education to deliver better socio-economic outcomes in the long term. Hence change in the approach to learning is needed in Estonia as well as across Europe, as teaching the skills needed in the 21st century demand creativity, entrepreneurial approaches and evidence-based policies at all levels and types of education. This in turn requires teaching methods and learning environment that considers each learner’s individual and social development and is tailored to his/her needs and capabilities. Latest developments in cognitive and developmental psychology enhanced by the innovations in the ICT sector show a strong potential for scalable applications to flexible and personalized approach to teaching. Current project together with the new ERA Chair holder specifically addresses the move towards implementing formative assessment method in schools, which in practice aims at supporting individual learning and development curve of the learner by evaluating personal progress.
TegevusProtsent
Alusuuring30,0
Katse- ja arendustöö40,0
Rakendusuuring30,0