"Muu" projekt ÕA30808
ÕA30808 (HTL Leping 3.3-4/957) "Eesti hariduse ja pedagoogilise mõtte arengulugu aastani 1940 (30.05.2008−26.09.2008)", Veronika Varik, Maria Tilk, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Eesti Pedagoogika Arhiivmuuseum.
HTL Leping 3.3-4/957
ÕA30808
Eesti hariduse ja pedagoogilise mõtte arengulugu aastani 1940
History of Estonian Education and Educational Philosophy up to 1940
Eesti hariduse ja pedagoogilise mõtte arengulugu aastani 1940
30.05.2008
26.09.2008
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS282 Võrdlev ja ajalooline pedagoogika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator30.05.2008−26.09.2008
Tallinna Ülikool, Eesti Pedagoogika Arhiivmuuseumkoordinaator30.05.2008−26.09.2008
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium
PerioodSumma
30.05.2008−26.09.200817 300,00 EEK (1 105,67 EUR)
1 105,67 EUR
Hasartmängumaksu Nõukogu otsus nr.6, 15.maist 2008

Projekti eesmärk on välja anda koos Läti ja Leedu kolleegidega ca 400 leheküljeline illustreeritud inglisekeelne teos Eesti, Läti ja Leedu hariduse ja pedagoogilise mõtte arenguloost. Teos tutvustab Euroopa Liidu liikmesriikidele Balti riikide koolieelse kasvatuse üld-, kutse-, ja kõrghariduse, õpetajakoolituse ning pedagoogilise mõtte kujunemislugu esimeste koolide tekkimisest kuni 1940. aastani. Teosele on plaanitud ka järg II osa näol, milles antakse lühiülevaade hariduse ja pedagoogilise mõtte kujunemisloost Eestis, Lätis ja Leedus 1940.aastast kuni tänapäevani.
The aim of the project is to publish an illustrated book about history of educational philosophy in Estonia, Latvia and Lithuania in collaboration with Latvian and Lituanian colleagues. The work would present the development of preschool, general, vocational and higher education, teacher training and pedagogical thought in the EU member states from introduction of the first schools up to 1940. The book will have a sequel about the development of education and educational philosophy from 1940 until present.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö50,0
Rakendusuuring50,0