See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt F9011
F9011 "Diiselelektriliste manöövervedurite energiavoogude hindamine veoajami energiasäästu ja töökindluse suurendamise eesmärgil (1.02.2009−31.05.2009)", Dmitri Vinnikov, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Energeetikateaduskond, Elektrotehnika instituut, Elektriajamite ja elektrivarustuse õppetool.
F9011
Diiselelektriliste manöövervedurite energiavoogude hindamine veoajami energiasäästu ja töökindluse suurendamise eesmärgil
Evaluation of the enegry flows in the diesel-electric locomotive in terms to increase efficiency and reliability
Diiselelektriliste manöövervedurite energiavoogude hindamine veoajami energiasäästu ja töökindluse suurendamise eesmärgil
1.02.2009
31.05.2009
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.8. Elektrotehnika ja elektroonikaT190 Elektrotehnika 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)100,0
AsutusRiikTüüp
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus/ Enterprise Estonia
PerioodSumma
01.02.2009−31.05.2009298 592,00 EEK (19 083,51 EUR)
19 083,51 EUR
EAS toetus

Eeluuringu peaeesmärgiks on uurida ja võrrelda erinevate diiselelektriliste veosüsteemide skeemilahendusi, kusjuures võrdlusmomentideks on nii tehnoloogiline atraktiivsus, teostatavus kui ka majanduslik tasuvus. Projekti põhitulemuseks on universaalse ja paindliku süsteemi kontseptsioon, mis sobiks erinevat tüüpi diiselelektriliste veosüsteemide käitamiseks, lubades omavahel siduda erinevates konfiguratsioonides diiselmootoreid, generaatoreid, veoajameid ja energiasalvesteid.
The aim of the project is to study and compare the technical and economic feasibility of different power supply schemes for the diesel-electric locomotives. The main practical output of the project is a brand new power supply concept for the diesel-electric locomotives, which can oupace the predecessors in terms of efficiency, control flexibility, improved availability and reliability. The new proposed power scheme layout contains the ''last gen'' diesel generators, energy storages as well as state-of-the art power electronic converters for the flexible control of energy exchange processes.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0