"Muu" projekt xxx
xxx "Rahvusvaheline vahendaja kutsehariduses (1.01.2006−30.09.2008)", Heidi Paju, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut.
xxx
Rahvusvaheline vahendaja kutsehariduses
International Operation Agent in VET
International Operation Agent in VET
1.01.2006
30.09.2008
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused20,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused80,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.01.2006−30.09.2008
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituutpartner01.01.2006−30.09.2008
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.01.2006−30.09.2008198 973,00 EUR
198 973,00 EUR
Leonardo da Vinci Lifelong Learning Programme 2007-2013 Transfer of Innovation

Projekti eesmärgiks on rahvusvaheliste teemade ja tegevustega seotud kutsekooli õpetajate töös vajalike rahvusvahelise pädevuse identifitseerimine; nimetatud pädevusteks vajalike kriteeriumite ja vahendite koostamine, rahvusvaheliseks suhtlemiseks ja rahvusvahelistumiseks vajalike pädevuste analüüsimine, arendamine ja arvestamine õpetaja kompetentsuse mudelis. Nimetatud pädevuste kujundamiseks vajaliku koolituskava koostamine ja selle piloteerimine. Projekti sihtrühmaks on kutseõppeasutuste õpetajad, kes on seotud rahvusvahelistumise ja rahvusvaheliste suhetega oma töö või õpingute kaudu. Projekti väljund: kutseõppeasutuste õpetajate rahvusvahelistumiseks vajaliku kompetentsuse raamistik; kutseõppeasutuste õpetajate rahvusvahelistumise kompetentsuse kriteeriumid; nimetatud kompetentsuse hindamise vahendid; rahvusvahelistumise eest vastutava kutseõppeasutuse õpetaja ülesannete kirjeldus; rahvusvahelistumise eest vastutava õpetaja koolitamise kava.
The IOA-project aims at identifying the intercultural competence areas of those vocational teachers who are responsible for the international activities of their respective vocational institutes; designing criteria and tools for assessing this ic-competence; and developing/transferring this competence into the competence of an “International Operation Agent” by designing and piloting a relevant internet based training module. The scope of the international activities is rapidly expanding in vocational education institutes. It is a common European phenomenon that internationally oriented teachers end up taking care of the international activities in their respective institutes. However, they seldom receive any training for this “international operator’s” task. Surveys in Finland and professional discussions in Vocational Teachers European networks show, that as the work load of these teachers acting as international operators gets heavier, the teachers long for further education to meet the challenges of their broadened job description. At the same time, on the organisational level, more teachers should get engaged in the international activities to share the important work. These newcomers need motivators and mentors. By identifying and recognising the existing ICT-competence of the current international coordinators, and by transferring this know-how into the competence of an international agent/promoter the vocational institutes could systematise and secure the continuity of the international activities. Internationally conducted project would also contribute to designing European wide criteria for Vocational teachers’ ICT-competence. Upper secondary vocational teachers who are engaged with international operations in their institutes.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0