See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ministeeriumid" projekt TRU17155A
TRU17155A "Elektroonsete hindamisvahendite ja hindamismetoodika väljatöötamine (4.12.2017−31.12.2018)", Aaro Toomela, Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut.
TRU17155A
Elektroonsete hindamisvahendite ja hindamismetoodika väljatöötamine
Development of electronic functional literacy and numeracy assessment tools in primary school
Elektroonsete hindamisvahendite ja hindamismetoodika väljatöötamine
4.12.2017
31.12.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Ministeeriumid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS262 Arengupsühholoogia5.1. Psühholoogia ja tunnetusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS283 Psühhopedagoogika5.3. Haridusteadused50,0
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja TeadusministeeriumEesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
04.12.2017−31.12.2018132 000,00 EUR
132 000,00 EUR
Digipöörde programm, väljakuulutamiseta riigihange

Käesoleva hanke eesmärgiks on luua õppekavast lähtuvad üldpädevuste hindamisvõimalused suhtluspädevuse ning matemaatika-, loodusteaduste ja tehnoloogiapädevuse osas põhikooli I ja II kooliastmes, arvestades, et pädevuste areng algab varases eas ning õpilaste arengu efektiivseks toetamiseks vajavad õpetajad, lapsevanemad ja tugispetsialistid ning õpilased ise pädevuste iseloomu ja taseme kohta tagasisidet alates juba algklassidest. Varane märkamine ja sekkumine üldpädevuste arengu valdkonnas aitab oluliselt kaasa õpilaste parema toimetuleku saavutamisele nii kooliharidusega seotud valdkondades (nt huvi õppimise vastu, õpitulemused, õpingute jätkamine) kui õpilaste elus üldiselt.
The first aim of the project is to define more precisely concepts of functional literacy and numeracy. The second aim of the project is to develop an electronic tests for 3rd and 6th grade pupils to assess the level of functional literacy and numeracy and provide background for determining possible reasons if the pupil's level of functional literacy and numeracy is lower than expected. Tests will be developed both in Estonian and in Russian.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring90,0
Katse- ja arendustöö10,0