"Haridus- ja Teadusministeeriumi riiklik programm" projekt TRU16171
TRU16171 "Mindfulness-tüüpi harjutuste õppe- ja kasvatustöösse lõimimise metoodikad kaasavas hariduses ja õpetajate poolt tajutud mõju. Pilootuuring (1.06.2016−31.12.2016)", Riin Seema, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TRU16171
Mindfulness-tüüpi harjutuste õppe- ja kasvatustöösse lõimimise metoodikad kaasavas hariduses ja õpetajate poolt tajutud mõju. Pilootuuring
The perceived impact of integrating mindfulness-based exercises into teaching in inclusive education from the teachers perspective. A pilot study
Mindfulness-tüüpi harjutuste õppe- ja kasvatustöösse lõimimise metoodikad kaasavas hariduses ja õpetajate poolt tajutud mõju. Pilootuuring
1.06.2016
31.12.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Haridus- ja Teadusministeeriumi riiklik programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.06.2016−31.12.2016
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
01.06.2016−31.12.20167 535,00 EUR
7 535,00 EUR

Pilootuuringu eesmärk on kindlaks teha uuringu tarbeks koostatud küsimustike sobivus Eesti õpetajatele. Uuritakse õpetajate kogemusi Vaikuseminutite harjutuste ja teiste mindfulness-tüüpi harjutuste ehk meditatsiooniharjutustega.
The aim of the pilot study is to find out a suitability of the developed questionnaires for the sample of Estonian teachers. A goal is to study teacher's experiences with the Silent Minutes exercises and with other mindfulness-based exercises or meditation exercises.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0