See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt NSHHI10511
NSHHI10511 "Õpetejate professionaalne areng ja selle toetamine (ÕPA) (1.01.2010−13.12.2013)", Edgar Krull, Tartu Ülikool.
NSHHI10511
Õpetejate professionaalne areng ja selle toetamine (ÕPA)
Teacher professional development and its maintenance (TPD)
1.01.2010
13.12.2013
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner01.01.2010−13.12.2013
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes
PerioodSumma
01.01.2010−13.12.20132 250 000,00 EEK (143 801,21 EUR)
143 801,21 EUR
0,00 EUR
Euroopa Sotsiaalfondi programm Eduko

Uurimistöö tulemused avaldatakse artiklitena (min 15 publikatsiooni) teadusartiklite kogumikes, Hariduse teadusväljaandes ja eelretsenseeritavates rahvusvahelistes ajakirjades (nt Teaching and Teacher Education, Journal of Teacher Education, Teachers and Teaching: Theory into Practice, Trames). Projekti raames kaitstakse vähemasti kümme teemakohast doktoritööd. Grandiprojekti põhitäitjate teaduskontaktide ja rahvusvahelise koostöö laiendamise eesmärgil on toimunud 40 välislähetust. Lisaks taotluses esitatud planeeritud tulemustele publitseerimise osas on projekti väljunditeks ettepanekud õpetajakoolituse esmaõppe ja täiendusõppe täiustamiseks õpetajate professionaalse identiteedi, praktilise teadmise, reflektsiooni- ja suhtlemisoskuste arendamise eesmärgil. Uurimistöö tulemused annavad otsese väljundi ka õpetajakoolituse õppekavade, õpetajakoolituse raamnõuete, õpetaja kutsestandardi, atesteerimispõhimõtete ja ka potentsiaalse õpetajakoolituse standardi seadmiseks teaduslikule alusele. Kavandatav projekt suurendab Eesti uurijate teadusvõimekust, tõhustab kahe õpetajaid koolitava ülikooli koostööd ning võimaldab Eesti uurijatel anda oma panus rahvusvahelisse uurimistöösse õpetaja õppimise ja õpetajakoolituse valdkonnas. Ühtlasi tagab töö projekti raames Eesti õpetajakoolituses uusimate põhimõtete ja ideede juurdumise õpetajakoolitajate laieneva kompetentsuse näol ning seeläbi kindlustab professionaalsete, oma tööd hästi oskavate õpetajate ettevalmistamise üldhariduskoolidele, seejuures loob eeldused õpetajate kutsekindluse oluliseks paranemiseks. Õpetajakoolituse kui haridusvaldkonna ühe olulise komponendi teaduslik uurimine on ühtlasi oluline panus haridusteaduse arenguks ja jätkusuutlikkuseks.
TegevusProtsent
Alusuuring50,0
Rakendusuuring50,0