See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Sihtfinantseerimine" projekt TKA20005
TKA20005 "Uurimismeetodite mäng (1.01.2020−31.12.2020)", Martin Sillaots, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut, Haridustehnoloogia keskus.
TKA20005
Uurimismeetodite mäng
Game of Research Methods
Game of Research Methods
RM-Game
1.01.2020
31.12.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Sihtfinantseerimine
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.2 Arvutiteadus ja informaatika100,0
AsutusRiikTüüp
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus
PerioodSumma
01.01.2020−31.12.202050 000,00 EUR
50 000,00 EUR

Projekti eesmärk on tõsta üliõpilaste motivatsiooni ja pädevusi uurimismeetodite valdkonnas ning koguda uurimist vajavaid teemasid ning leida juhendajaid. Eesmärgi saavutamiseks luuakse koostöös partnerülikoolidega ning mängutööstuse esindajatega digitaalne õpimäng mängualastest uurimismeetoditest.
The aim is to increase video game design students' motivation and competences with regards to research methods, as well as map out possible research topics and supervisors. This will be done by creating a digital game on research methods in cooperation with other universities and the game industry.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0