"Muu" projekt TA,02104
TA,02104 "Lapsevanema ja lasteasutuse vaheline koostöö lapse arengu toetajana (1.10.2004−31.05.2005)", Marika Veisson, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond, Eelkoolipedagoogika õppetool.
TA,02104
Lapsevanema ja lasteasutuse vaheline koostöö lapse arengu toetajana
Cooperation Between Parents and Preschool Institutions as a Support Factor to Child Development
Lapsevanema ja lasteasutuse vaheline koostöö lapse arengu toetajana
1.10.2004
31.05.2005
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Tallinna Haridusamet
PerioodSumma
01.10.2004−31.05.200524 800,00 EEK (1 585,01 EUR)
1 585,01 EUR
Tallinna Haridusamet Koostööleping

Koostöös lapsevanematega on lasteasutustel erinevaid kogemusi. Koolieelse lasteasutuse seaduse järgi on pedagoogid kohustatud nõustama lasteasutuses käivate laste vaenmaid ja teeninduspiirkonnas alaliselt elavate lasteasutuses mittekäivate laste vanemaid õppe- ja kasvatusküsimustes. Käesoleva uurimuse läbiviimine annab ülevaate, milliseid koostöö meetodeid kõige enam kasutatakse ja mis on peamiseks takistuseks koostöös ning milliseid oskusi ja koolitusi vajatakse koostöö läbiviimiseks. Käesolev projekt on osa rahvusvahelisest uuringust, milles osalevad 7 maa ülikoolid (Leedu, Soome, Portugal, Inglismaa, Norra, Eesti, Island).
Pre-school establishments have different experience in cooperation with parents. Pursuant to the Preschool Establishments Act teachers have an obligation to provide guidance in questions of education and learning for parents of children attending a pre-school and to parents of children permanently living in the establishment’s area of service, but not attending the establishment. The current research will give an overview what are the most used cooperation methods and the main obstacles in cooperation and what skills and training are needed for cooperation. The present project is a part of an international research that involves universities from 7 countries (Lithuania, Finland, Portugal, England, Norway, Estonia, Iceland).
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0