See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt Project No A33
Project No A33 (Project No A33) "Cross-linguistically robust stages of children’s linguistic performance (24.10.2005−30.01.2010)", Reili Argus, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Eesti Keele ja Kultuuri Instituut.
Project No A33
Project No A33
Cross-linguistically robust stages of children’s linguistic performance
Cross-linguistically robust stages of children’s linguistic performance
Cross-linguistically robust stages of children’s linguistic performance
24.10.2005
30.01.2010
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.6. Filoloogia ja lingvistikaH350 Keeleteadus6.2. Keeleteadus ja kirjandus70,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS271 Erivajadustega inimeste õpetamine, eripedagoogika5.3. Haridusteadused30,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner24.10.2005−30.01.2010
Tallinna Ülikool, Eesti Keele ja Kultuuri Instituutpartner24.10.2005−30.01.2010
AsutusRiikTüüp
COST European Cooperation in Science and Technology
PerioodSumma
24.10.2005−30.01.20100,00 EUR
0,00 EUR
COST European Cooperation in Science and Technology, Individuals, Societies, Cultures and Health (ISCH)

Projekti peamine eesmärk on leida sellised meetodid, mille abil oleks võimalik diagnoosida eelkooliealiste laste (5-6aastaste) keelelise arengu võimalikke probleeme eri Euroopa keeltes. Projekti raames publitseeritakse väljatöötatud meetoditest artikleid, esitatakse soovitusi, millised keelelised struktuurid võiksid olla need, mida testidega kontrollitakse, millised struktuurid on need, mille puhul saab töötada välja meetodi, mis sobib paljusid eri keeli kõnelevate laste keelelise arengu ja alakõne määramiseks. Metoodika võimalike kasutajatena peetakse silmas logopeede, haridusasutuste töötajaid, kõiki neid, kes töötavad lastega, kes võiksid keeleomandamisel tuge vajada
The main objective of the Action is to discover methods that can be used for diagnosing language problems in children of school-entry (age 5 to 6) in all European languages. Based on publications on methodology of tests, recommendations can be made concerning linguistic properties along with suitable test methods that can be used to develop cross-linguistic tests for language problems and language impairment in children. The likely end users of the results of this Action are professionals in the medical, speech pathology, and education communities that work with children who might need language therapy.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö50,0
Rakendusuuring50,0