"Muu" projekt VFP567
VFP567 "Innovatiivne, väga efektiivne teepinna mõõtmise ja kontrollimise süsteem (1.08.2012−31.07.2014)", Olev Märtens, Tallinna Tehnikaülikool, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Thomas Johann Seebecki elektroonikainstituut, Sensorsignaalitöötluse õppetool.
VFP567
Innovatiivne, väga efektiivne teepinna mõõtmise ja kontrollimise süsteem
Innovative, Highly Efficient Road Surface Measurement and Control System
Innovative, Highly Efficient Road Surface Measurement and Control System
1.08.2012
31.07.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.8. Elektrotehnika ja elektroonikaT170 Elektroonika 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)70,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT121 Signaalitöötlus 2.2. Elektroenergeetika, elektroonika (elektroenergeetika, elektroonika, sidetehnika, arvutitehnika ja teised seotud teadused)25,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.13. Mehhanotehnika, automaatika, tööstustehnoloogiaT125 Automatiseerimine, robootika, juhtimistehnika2.3. Teised tehnika- ja inseneriteadused (keemiatehnika, lennundustehnika, mehaanika, metallurgia, materjaliteadus ning teised seotud erialad: puidutehnoloogia, geodeesia, tööstuskeemia, toiduainete tehnoloogia, süsteemianalüüs, metallurgia, mäendus, tekstiilitehnoloogia ja teised seotud teadused).5,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon (muud)
PerioodSumma
01.08.2012−31.07.2014279 000,00 EUR
279 000,00 EUR
välisleping, FP7-SME

Eesmärk on välja arendada uus tee profiili mõõtmise süsteem, mille kaudu on võimalik parandada Euroopa teede kvaliteeti. Arendus ja süteemi rakendatavus peab olema selline, et andmeid oleks võimalik kasutada operatiivselt nii teadusuuringute läbiviimiseks kui ka ärilistes rakendustes, sh riiklikel tasanditel tehtavate otsustuste tarbeks.
The main goal is the development of a novel approach to road profile measurements and application to improvement of the quality of European roads. Development and application of the system will be undertaken in close interaction with road HERMES 1 Scientific and technological excellence authorities and national road research institutes to ensure that the technologies are operative not only scientifically, but also make sense from a business perspective.
TegevusProtsent
Rakendusuuring100,0