See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt NSHHI11806
NSHHI11806 "Kooli õppekava arendamine ja rakendamine (KÕK) (1.10.2011−30.09.2012)", Pille Kõiv, Tartu Ülikool.
NSHHI11806
Kooli õppekava arendamine ja rakendamine (KÕK)
School curriculum development and implemenation
1.10.2011
30.09.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner01.10.2011−30.09.2012
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes
PerioodSumma
01.10.2011−30.09.201210 825,00 EUR
10 825,00 EUR
Euroopa Sotsiaalfondi programm Eduko

Antud uurimusprojekt on suunatud kooliõppekava tegemise uurimisele. Õppekava rakendumine ja selle kvaliteet sõltuvad suuresti sellest, kuivõrd õpetajad tunnevad ennast õppekava arenduse ja elluviimise osana. Uurimisprojekti raames uuritakse õpetajate ja koolijuhtide arusaamu ja rolli kooli õppekava arendamisel ning muutuste elluviimisel ning tehakse uurimistulemustel põhinevaid soovitusi selle protsessi tõhustamiseks. Analüüsigrandi raames viiakse läbi fookusgrupiintervjuud vähemalt 10 kooli õpetajatega ning individuaalintervjuud vähemalt 10 koolijuhiga.
The research project is aimed to study the development process of school curriculum. The implementation of school curriculum and its’ quality is affected by the way teachers perceive and picture themselves as the contributors in curriculum elaboration and development process. The aim of the project is to study teachers’ and school leaders’ understandings and role in developing and implementing the school curricula in order to make suggestions on how to make the process more efficient in the future. There will be carried out 10 focus-group interviews with teachers and 10 private interviews with school leaders.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0