See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt 223091
223091 "Säästame ja võimestame noori elusid Euroopas: tervise edendamine läbi riski- ja ennasthävitava käitumise ennetamise (SEYLE) (1.01.2009−31.12.2011)", Airi Värnik, Eesti-Rootsi Vaimse Tervise ja Suitsidoloogia Instituut.
223091
223091
Säästame ja võimestame noori elusid Euroopas: tervise edendamine läbi riski- ja ennasthävitava käitumise ennetamise (SEYLE)
Saving and Empowering Young Lives in Europe: Promoting health through the prevention of risk-taking and self-destructive behaviours (SEYLE)
Saving and Empowering Young Lives in Europe: Promoting health through the prevention of risk-taking and self-destructive behaviours (SEYLE)
1.01.2009
31.12.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
3. Terviseuuringud3.6. RahvatervishoidB680 Rahvatervishoid, epidemioloogia3.3. Terviseteadused (tervishoid, sotsiaalmeditsiin, hügieen, õeteadus, epidemioloogia)100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.01.2009−31.12.2011200 749,00 EUR
200 749,00 EUR
EC FP7 HEALTH-F2-2009

SEYLE on Euroopa teismeliste koolilaste tervist edendav programm, mille üldeesmärgiks on teismeliste tervise parandamine läbi riski- ja suitsidaalse käitumise vähendamise, erinevate preventsiooniprogrammide tulemuslikkuse hindamine ning Euroopa riikides teismeliste tervist edendavate programmide rakendamiseks kultuuriliselt kohandatud soovituste väljatöötamine. SEYLE projekti käigus testitavad preventsiooniprogrammid (ehk sekkumismudelid) on: 1) Üldine tervise edendamine läbi kooliõpilaste endi teadlikkuse tõstmise (Awareness) 2) Õpetajate jm koolipersonali koolitamine (QPR: Question, Persuade & Refer) 3) Riskigruppi kuuluvate laste väljaselgitamine ja vaimse tervise spetsialisti juurde konsultatsioonile suunamine (ProfScreen) 4) Infovoldik kontrollgrupile (Information)
SEYLE is a health promoting program for adolescents in European schools. Its main objectives are to lead adolescents to better health through decreased risk-taking and suicidal behaviours, to evaluate outcomes of different preventive programs and to recommend effective culturally adjusted models for promoting health of adolescents in different European countries. Prevention programs (or intervention models) to be tested within SEYLE are: 1) General health promotion by raising awareness in schoolchildren (Awareness) 2) Educating teachers and other school personnel (QPR: Question, Persuade & Refer) 3) Identifying children in risk and referring them to the mental health specialist for consultation (ProfScreen) 4) Information leaflet for control group (Information)
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0
www.seyle.org