See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Euroopa Komisjoni programm" projekt VERT20061
VERT20061 "EuroTeQ Engineering University (1.11.2020−30.10.2023)", Hendrik Voll, Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Tallinna Tehnikaülikool, Majandusteaduskond, Tallinna Tehnikaülikool, Inseneriteaduskond.
VERT20061
EuroTeQ Engineering University
EuroTeQ Engineering University
EuroTeQ
1.11.2020
30.10.2023
Õppearendusprojekt
Euroopa Komisjoni programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP170 Arvutiteadus, arvutusmeetodid, süsteemid, juhtimine (automaatjuhtimisteooria)1.2 Arvutiteadus ja informaatika50,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.11.2020−30.10.2023689 491,00 EUR
689 491,00 EUR

EuroTeQ Engineering University initsiatiiv tugineb veendumusel, et muutuv ühiskond toob endaga kaasa vajaduse ühtse ja tugeva ülikooliliidu järele, mis teeniks ühiskonna vajadusi hariduse andmisel, teadusuuringutes ning innovatsiooni rakendamisel nii Euroopas kui ka mujal. Kuus juhtivat ülikooli teaduse ja tehnoloogia valdkonnas moodustavad innovaatilise ökosüsteemi, olles võimelised tutvustama paradigma muutuseid tuleviku insenerihariduses. Loodav initsiatiiv tähendab ühist ambitsiooni kraadiõppes ja teaduses ning maailma tehnoloogiahiidudega koostööd ettevõtluses. Kolmeaastane EuroTeQ pilootprojekt lähtub tõdemusest, et tänane inseneriharidus peab vastama tuleviku ühiskonna vajadustele, mis nõuab erinevate sidusrühmade kaasamist ja pidevat koostööd. Õppetöö rakendamise aluseks saavad individuaalsed õppekavad ja digitaalsed koostöövahendid, mis toetavad õppija professionaalset arengut ja elukestvat õpet. Uute pedagoogika väljakutsetega toimetulekuks luuakse „rahvusvaheline klassiruum“, mis arendab mõtteviisi, et mitmekesisus ja -keelsus on tugevuseks nii kodus kui ka ühiseid väärtuseid kandvas Euroopas. EuroTeQ ülikooliliidu loomise eesmärgiks on avada partnerülikoolides pakutav õppesisu nii virtuaalse kui ka füüsilise mobiilsuse kaudu, mis toob kokku erineva hariduse ja kultuuritaustaga õppijad ning pakub individuaalset ja sotsiaalset arengut toetavaid õpiradasid. EuroTeQ Engineering University initsiatiiv on uuenduslik lähenemine kõrgharidusmaastikult, mis toetab kõrghariduse omandamist ka neile, kellel on varem selleks ligipääs puudunud (nt kutseõppurid, täiendõppijad, spetsialistid).
The EuroTeQ Engineering University builds on the belief that societal developments of recent years call for strong University Alliances to make the Knowledge Square of Education, Research, Innovation and Service to Society a reality and its impact a benefit to Europe and beyond. As six leading Universities of Science and Technology, spread across Europe, situated in innovation eco-systems and with great collaboration experience, we are equipped to introduce a paradigm shift in the engineering education of the future, aspiring responsible value co-creation in technology. In three years' time all these measures will have notably promoted the cooperation between the individual Partner Universities, across faculties and central units. It will have significantly improved the seamless mobility of students and faculty, who have to a great extend joined in the pilots. The joint efforts of the Partner Universities aim to develop and integrate training formats that expand the perspective to non-academic target groups and professionals, which will diversify the skills and competence base of Europe. Bridging the gap between different groups in society will enhance social permeability. The students participating in the new formats of the EuroTeQ Engineering University will have gained a deeper understanding of the specific qualifications of other professional groups, especially non-academics, international fellow students and experienced practitioners. They will have acquired multilingual skills necessary for the interaction with non-academics involved. The developments will have provided already notable impulses for extended eco-systems beyond the Partner Universities for collaborative education in technology-oriented occupational fields.
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Ecole PolütehnikumPrantsuse Vabariik
Eindhoveni TehnikaülikoolMadalmaade Kuningriik
Müncheni TehnikaülikoolSaksamaa Liitvabariik
Taani TehnikaülikoolTaani Kuningriik
Tšehhi TehnikaülikoolTšehhi Vabariik