See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt RU34709
RU34709 "Innovatsioon ettevõtluses ja hariduses INTO-PRACTICE (1.01.2009−31.12.2011)", Eve Eisenschmidt, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Haapsalu Kolledz.
RU34709
Innovatsioon ettevõtluses ja hariduses INTO-PRACTICE
Central Baltic Innovation Tools for Practice INTO-PRACTICE
Central Baltic Innovation Tools for Practice INTO-PRACTICE
1.01.2009
31.12.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Central Baltic Interreg IV A programme 2007 - 2013
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS285 Sotsiaalpedagoogika5.3. Haridusteadused50,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS212 Tööjõu- ja ettevõtlussotsioloogia5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolpartner01.01.2009−31.12.2011
Tallinna Ülikool, Haapsalu Kolledzpartner01.01.2009−31.12.2011
AsutusRiikTüüp
European Regional Development Fund (ERDF)
PerioodSumma
01.01.2009−31.12.201158 140,00 EUR
58 140,00 EUR

Projekti kestab aastani 2011 ning toetab Kesk-Läänemere piirkonna ettevõtete ja haridusasutuste vaheliste võrgustike koostööd, et tööjõu koolitamine vastaks ettevõtete vajadustele. Projekti partneriteks on kokku 11 kutse- ja kõrgharidusasutust Soomest, Rootsist, Lätist ja Eestist. Läänemaal koordineerib projektitegevusi Haapsalu Kolledž, projekti juhtgruppi on kaasatud Läänemaa Arenduskeskus.
The aim of the project is to develop an innovation environment, an innovation system of education insititutes and companies that benefits from the innovation capacity of workers and learners. Innovation system enhances the applications of successful company policies and processes in education. The establishement of the innovation system includes 1. Developing new innovation paradigm focusing practical (vs. theoretical), proactive (reactive), dmenad-driven (supply oriented), open (closed) and multi-player partnership (cluster) approach. 2. A research, and analysis of the competitive assets and innovation systems. 3. Description of successful educational policies in applying innovations at work and learning. 4. Piloting results and learning materials. 5. Joint implementation plan of the innovation strategies, a strategy of the innovation network of schools and companies of maintaining the CB innovation forum for continuing activities and business networks in global markets.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring70,0
Katse- ja arendustöö30,0