See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ÕA/11813
ÕA/11813 "Koolijuhtide koolituse õppekava "Tuleviku Kool" (3.12.2013−28.02.2015)", Klemen Slabina, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Haridusinnovatsiooni Keskus.
ÕA/11813
Koolijuhtide koolituse õppekava "Tuleviku Kool"
International Training Programme "Education for the Future"
Koolijuhtide koolituse õppekava "Tuleviku Kool"
3.12.2013
28.02.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator03.12.2013−28.02.2015
Tallinna Ülikool, Haridusinnovatsiooni Keskuskoordinaator03.12.2013−28.02.2015
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium
PerioodSumma
03.12.2013−28.02.201535 140,00 EUR
35 140,00 EUR

Hollandi Hogeschool van Amsterdam, Šveitsi Pädagogishe Hochschule Zürich koos koostööpartneri Schulamt Fürstentum Liechtensteiniga viib alates 2012 aastast läbi täiendõppeprogrammi Education for the Future, mille eesmärgiks on lihvida koolijuhtide juhtimisalaseid teadmisi ja hoiakuid, lähtudes OECD Future School põhisuundades esitatud väljakutsetest. Programm koosneb loengutest/seminaridest, koolikülastustest ning praktilisest kooliarendusprojektist. Õppetöö lähtub OECD Future School raames väljatoodud tulevikukooli kesksetest väljakutsetest. Praktilise kooliarendusprojekti raames määratletakse rida (osalevates riikides sarnaseid) koolielu võtmeprobleeme (näiteks hindamine, väljalangevus, roheline mõtteviis koolis vms), millele osalejad pakuvad, vastava riigi ning kohaliku koolisüsteemi eripärasid arvestavaid lahendusi. Koostatud arendusprojektid arutatakse läbi ühistes seminarides (lisaks lühiajalised grupi- ja individuaalsed koolikülastused eri riikides ning peer-coaching ja mentorlus), toimub õppimine üksteise õnnestunud/ebaõnnestunud praktikatest. Programm pakub nii rahvusvahelist kui kohalikku vaatenurka koolile ja selle juhtimisele, samuti võimalusi leida uuenduslikke lähenemisi ja võtteid koolielu arendamiseks.
Hogeschool van Amsterdam from the Netherlands and Pädagogishe Hochschule Zürich from Switzerland with their partner Schulamt Fürstentum Liechtenstein have been since 2012 carrying out an in-service training program Education for the Future that aims to develop school leaders’ leadership knowledge and attitudes based on the challenges of new decades in the context of OECD Future School guidelines. The program is composed of lectures/seminars, school visits and concludes with implementation of a practical school development project. The course is based on the main challenges of a future school as identified in the OECD Future School. Aiming towards the design and implementation of the practical school development project, a list of (universal for participating countries) educational key problems (such as assessment, dropping out, green thinking in schools, etc.) are defined. The participants then propose suitable solutions for the problem, taking into account the particularities of the local school system. The composed development projects are discussed in collective seminars (in addition to individual and group school visits in different countries, peer-coaching and mentoring) and the participants are offered an opportunity to learn from others successful/failed practices. The program offers an international and local point of view to school and its management while creating an opportunity to find new approaches and solutions to develop the school life.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0