See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Euroopa Komisjoni programm" projekt MÕA16200
MÕA16200 "Õpetajate kutsealase sisseelamise toetamine (15.10.2016−14.10.2019)", Eve Eisenschmidt, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
MÕA16200
Õpetajate kutsealase sisseelamise toetamine
Promoting teachers' success in their induction period
PROTEACH - Promoting teachers' success in their induction period
PROTEACH
15.10.2016
14.10.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Euroopa Komisjoni programm
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa KomisjonEuroopa Liit
PerioodSumma
15.10.2016−14.10.201962 191,50 EUR
62 191,50 EUR
Erasmus+ Capasity building

Projekti üldeesmärk on toetada algajate õpetajate kutsealast arengut esimestele tööaastatel arendades ülikoolide ja kooli koostöös läbiviidavat tugiprogrammi. Projekti raames arendatakse kutseaasta mudelit ja esmaõppe õppekavasid, toetamaks õpetajate kutsekindlust. Alaeesmärgid: 1. mentorkoolituse õppekavade ja metoodikate arendamine, nende seostamine õpetajate esmaõppega kaasates õpetajakoolituse osapooli – õppejõud, tegevõpetajad, koolijuhid, poliitikakujundajad; 2. toetada Iisraeli algajate õpetajate enesetõhustust ja motivatsiooni, et nad oleksid haridusmuutuste aktiivsed osapooled ja väheneks alustavate õpetajate erialaselt töölt lahkumine; 3. pakkuda koolitusi kutseaasta osapooltele.
The project aim at enhancing curriculum and tools for improving teachers' training processes in HEI in Israel in relation to induction period, together with strengthening the relation between academia and schools The projects' goals are developing a model for induction, to enhance beginning teachers' retention at school. Its main objective is to foster change in teachers' education curriculum of HEI in Israel towards further involvement in schools together with schools' management and educational policy makers. Objectives 1) to develop and refine via pilot implementation and evaluation iterations a model and curriculum for teacher training and induction based on on-site teams involving representatives of HEIs, school management and teaching staff, school communities, policymakers and the beginning teachers themselves (the "MIT" model, for Multi-player Induction Teams); 2) to empower 180 Israeli beginning teachers to play an active role in their induction and capitalize on their unique attributes to serve as agents of change within schools. 3) to improve teacher retention and motivation at 12 participating Israeli schools; target: 20% less drop-out as compared to last 5-year average. we will also develop a BT satisfaction index based on the questionnaires, in which we will expect to find, an increase in the number of "satisfied BT" of 33% at least. 4) to align training at a minimum of 12 leading Israeli HEIs and governmental and local educational policies with the lessons learned from the MITs.
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Beit Berl CollegepartnerIisraeli RiikTA asutus
Gordon Academic College of EducationpartnerIisraeli RiikTA asutus
Kaye Academic College of EducationpartnerIisraeli RiikTA asutus
Kibbutzim College of Education, Technology and the Arts koordinaatorIisraeli Riikülikool
Talpiot Academic CollegepartnerIisraeli RiikTA asutus
The College of SakhninpartnerIisraeli RiikTA asutus
The MOFET InstitutepartnerIisraeli RiikTA asutus
The University of ExeterpartnerSuurbritannia ja Põhja-Iiri Ühendkuningriikülikool
The University of SalzburgpartnerAustria Vabariikülikool
University of Bucharest partnerRumeeniaülikool