"Muu" projekt SMJJV10010
SMJJV10010 "Üliõpilaste töötamise fenomen Eesti kõrghariduses (10.01.2010−30.04.2011)", Krista Jaakson, Tartu Ülikool, Tartu Ülikool, Majandusteaduskond.
SMJJV10010
Üliõpilaste töötamise fenomen Eesti kõrghariduses
Student working in Estonian higher education
Üliõpilaste töötamise fenomen Eesti kõrghariduses
10.01.2010
30.04.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS212 Tööjõu- ja ettevõtlussotsioloogia5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner10.01.2010−30.04.2011
Tartu Ülikool, Majandusteaduskondpartner10.01.2010−30.04.2011
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes
PerioodSumma
10.01.2010−30.04.2011261 202,00 EEK (16 693,85 EUR)
16 693,85 EUR

Lähtudes Eesti üliõpilaskonnas seas levinud ulatuslikust töötamisest (51% täisajaga õppivatest üliõpilastest töötab viimase üliõpilaste sotsiaal-majandusliku uuringu andmetel täiskoormusega) ning selle otsesest mõjust ning seosest kõrghariduse kvaliteedi ja kõrgharidusele kulutavate ressursside efektiivse kasutamisega, on projekti eesmärgiks saada süvendatud teadmisi täiskoormusega üliõpilaste täiskoormusega töötamise mustrite ja motivatsiooni kohta. Üliõpilaste sügavam töötamise põhjuste analüüs on oluline nii kõrghariduse sisulise kvaliteedi kui ka ressursside otstarbekama kasutamise edendamise aspektist, samuti on oluliseks sisendiks kõrghariduspoliitika tõenduspõhiseks kujundamiseks (paindlikum õpingute ja töötamise ühitamise võimaldamine, kõrghariduse sisulised nõudmised jne).
Full-time working during the studies is a wide-spread phenomenom in Estonia (51% of the students who are engaged in full-time studies are working full-time at the same time according to a recent student socio-economic survey). This has direct implications for the quality of higher education and the effectiveness of the use of resources. The aim of the project is to gain in-depth knowledge on the patterns and motivation of full-time working among full-time students. Profound analysis of the reasons for working is relevant both for the development of higher-education quality and improving the use of resources. The project also aims to provide policy recommendations (combining work and degree studies, adjusting study standards etc).
KirjeldusProtsent
Alusuuring60,0
Rakendusuuring40,0