"Muu" projekt RU/4811
RU/4811 "ePortfoolioga õpiväljundite saavutamise ja hindamise tugisüsteem e-õppes - ePoAbi (1.04.2011−31.12.2012)", Kai Pata, Kairit Tammets, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Informaatika Instituut.
LEPING NR 30.3 – 10/382
RU/4811
ePortfoolioga õpiväljundite saavutamise ja hindamise tugisüsteem e-õppes - ePoAbi
Support system for achieving and evaluating learning goals with eportfolio - ePoAbi
ePortfoolioga õpiväljundite saavutamise ja hindamise tugisüsteem e-õppes - ePoAbi
1.04.2011
31.12.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria1.1. Matemaatika ja arvutiteadus (matemaatika ja teised sellega seotud teadused: arvutiteadus ja sellega seotud teadused (ainult tarkvaraarendus, riistvara arendus kuulub tehnikavaldkonda)50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikoolkoordinaator01.04.2011−31.12.2012
Tallinna Ülikool, Informaatika Instituutkoordinaator01.04.2011−31.12.2012
AsutusRiikTüüp
SA Archimedes
PerioodSumma
01.04.2011−31.12.20129 500,00 EUR
9 500,00 EUR
Struktuuritoetus. Kolmanda taseme õppe kvaliteedi andamise programm ,,Primus"

Uuringu eesmärk on väljatöötada ePoAbi elektroonse tugisüsteemi prototüüp, mis toetaks õpiväljundite saavutamise ja hindamise planeerimist eportfoolio toel. Projekti tulemid: 1. Empiirilistel andmetel põhinev hinnang olemasolevate e-kursuste tulemuslikkusele väljundipõhise õppe alluviimisel eportfooliote rakendamisel, samuti peamiste kitsaskohtade ja lahendamist vajavate probleemide tuvastamine antud kontekstis. 2. Erinevat tüüpi õpiväljundite saavutamiseks eportfoolios sobivate õpitegevuste ja hindamismeetodite analüüs ja soovituslikud kirjeldused, tüüplahendused ning näited. 3. Empiiriliselt evalveeritud elektroonne ePoAbi prototüüp õppejõududele väljundipõhiste e-õppe kursuste disainimiseks, mis toetaks kõrghariduses väljundipõhise e-õppe praktiseerimist portfoolio abil.
Epoabi - support system for achieving and evaluating the learning outcomes. System enhances the course design process in portfolio-based system by mapping the learning outcomes with higher education standard, appropriate learning activities and assessment methods.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring50,0
Katse- ja arendustöö50,0