"Institutsionaalne arendusprogramm TA asutustele ja kõrgkoolidele (Astra)" projekt 1-4/14.4
1-4/14.4 "Simulatsioonõppe efektiivsuse mõõdiku SET-M (Simulation Effectiveness Tool) kasulikkus praktikas Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli näitel (1.08.2017−30.05.2019)", Jandra Ristikivi, Tallinna Tervishoiu Kõrgkool, Õenduse õppetool.
1-4/14.4
Simulatsioonõppe efektiivsuse mõõdiku SET-M (Simulation Effectiveness Tool) kasulikkus praktikas Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli näitel
The Usefulness of the Simulation Effectiveness Tool (SET-M) in Practice on the Example of Tallinn Health Care College
1.08.2017
30.05.2019
Õppearendusprojekt
Institutsionaalne arendusprogramm TA asutustele ja kõrgkoolidele (Astra)
ValdkondAlamvaldkondCERCS erialaFrascati Manual’i erialaProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
SA ArchimedesEesti Vabariik
PerioodSumma
01.08.2017−30.05.20198 000,00 EUR
8 000,00 EUR

Rakendusuuringu eesmärk oli kirjeldada SET-M mõõdiku kasulikkust praktikas Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli näitel. Eesmärgist lähtuvalt püstitati kaks uurimisülesannet: 1. Kirjeldada SET-M mõõdiku kasulikkust simulatsioonõppe efektiivuse hindamisel Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli näitel; 2. Kirjeldada SET-M mõõdiku kasutajasõbralikkust Tallinna Tervishoiu kõrgkooli näitel.
Aim of the applied research was to describe the usefulness of SET-M tool in practice on the example of Tallinn Health Care College. Two research tasks were formulated: 1. Describe the usefulness of SET-M tool in evaluating the effectiveness of simulation learning on the example of Tallinn Health Care College; 2. Describe the user-friendliness of SET-M tool on the example of Tallinn Health Care College