See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt ÕA,00403
ÕA,00403 (112430-CP-1-2003-1-DE-COMENICUS-C21) "Mitmekultuuriline koolitus mentorluses ja õpretajakoolituses Euroopas (1.10.2003−1.10.2006)", Katrin Poom-Valickis, Tallinna Ülikool, Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond.
112430-CP-1-2003-1-DE-COMENICUS-C21
ÕA,00403
Mitmekultuuriline koolitus mentorluses ja õpretajakoolituses Euroopas
InterCultural Learning in Mentoring and Student Teacher Training in Europe
InterCultural Learning in Mentoring and Student Teacher Training in Europe
1.10.2003
1.10.2006
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRiikTüüp
Euroopa Komisjon
PerioodSumma
01.10.2003−01.10.2006635 844,00 EEK (40 637,84 EUR)
40 637,84 EUR
Comenicus 2.1

Õpetajakoolituse õppekava läbivate üliõpilaste rahvusvaheline vahetusprojekt. Projekti eesmärgiks on mitmekultuurilise Euroopa koolikogemuse lõimimine ja õpetamiskogemuse rikastamine juhendava aineõpetaja-mentori abil. Projekti vältel üliõpilased tutvuvad sihtmaa kooli/kõrgkooli-ja kultuurieluga. Külastatakse riigi tähtsaid majandus- ja poliitikaasutusi. Üliõpilased hospiteerivad ja annavad iseseisvalt tunde koolis ning evalveerivad õpetamistegevust.
The project aims at developing the mobility of trainee teachers within Europe. During three-week placements, trainee teachers from six participating countries, in co-operation with mentors, will acquire a basis for maximising quality in schools and education and an opportunity to take advantage of teacher training in different European countries. The “one-to-one” exchange enables comparison of teaching methods in theory and in practice in different disciplines within Europe, helping the trainee teachers to reflect their own teaching competently. The project’s importance lies in acknowledging and adjusting to the teacher training standards in Europe as well as building partnerships between European schools and pupils. Visits to European political institutions and meetings with politicians increase awareness of EU membership and develop co-operation between European countries. The project will be accompanied by evaluation of experiences gained. The project also aims to enhance foreign language skills at teaching level. The results will be made available for teacher training institutions, participating schools and prospective teachers, providing others with the opportunity to participate in the project or to initiate a new project themselves.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0