"Riiklikud sihtasutused/ametid" projekt TÕA16077
TÕA16077 "Kõrgkooliõpik "Õppimise psühholoogia" (6.06.2016−1.05.2019)", Kati Aus, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TÕA16077
Kõrgkooliõpik "Õppimise psühholoogia"
Psychology and Learning
Kõrgkooliõpik "Õppimise psühholoogia"
6.06.2016
1.05.2019
Õppearendusprojekt
Riiklikud sihtasutused/ametid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator09.06.2016−01.05.2019
AsutusRiikTüüp
Sihtasutus Archimedes
PerioodSumma
09.06.2016−01.05.201914 760,00 EUR
14 760,00 EUR

"Õppimise psühholoogia" näol on tegemist interaktiivse kõrgkooliõpikuga, mis aitab luua silda õppimispsühholoogia (sh kognitiivse psühholoogia) kui teadusharu ja pedagoogika kui psühholoogia rakendusharu vahel. Mõlema teadmusvaldkonna koostöös ühtlustatakse nii määratlusi kui ka teadmust, et õpetamise ja õppimisega seotud probleemid leiaksid lahendusi võimalikult mitmekesistest perspektiividest ning valdkonnad ei jääks samu teemasid eraldi adresseerima. Loodavas kõrgkooliõpikus käsitletakse psühholoogilisi baasprotsesse hariduse reaalsete probleemide kontekstis ja formaadis, mis võimaldab sisu hõlpsat ajakohastamist ja järjepidevat täiendamist.