See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Õpetamise kavandamine konstruktivismi põhimõtete järgi.

Löfström, E. (2008). Õpetamise kavandamine konstruktivismi põhimõtete järgi. Mathews, S., Löfström, E. & Poom-Valickis, K. (Toim.). Psüholoogia klassiruumis. Reflekteerivaks õpetajaks juhtumeid analüüsides/Psychology in the Classroom: Promoting Reflective Practice (96−101). Tallinn: Tallinn University Press.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Löfström, E.
  • Eesti
Psüholoogia klassiruumis. Reflekteerivaks õpetajaks juhtumeid analüüsides/Psychology in the Classroom: Promoting Reflective Practice
Mathews, S., Löfström, E. & Poom-Valickis, K.
Tallinn
Tallinn University Press
2008
96101
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Lisainfo