See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Meediatarbimise globaalsed ja lokaalsed orientatsioonid Eestis

Vihalemm, Triin (1999). Meediatarbimise globaalsed ja lokaalsed orientatsioonid Eestis. Vetik, Raivo (Toim.). Eesti inimarengu aruanne 1999 (45−53).. Tallinn: ÜRO Arenguprogramm Eestis.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Vihalemm, Triin
  • Eesti
Eesti inimarengu aruanne 1999
Vetik, Raivo
Tallinn
ÜRO Arenguprogramm Eestis
1406-5398
1999
4553
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Lisainfo