The Nature of Science as Viewed by none-science undergarduate students
Rannikmäe, Arne; Rannikmäe, Miia; Holbrook, Jack (2006). The Nature of Science as Viewed by none-science undergarduate students. Journal of Baltic Science Education, 2, 77−85.
artikkel ajakirjas
Rannikmäe, Arne; Rannikmäe, Miia; Holbrook, Jack
- Inglise
Üliõpilaste arusaamad teaduse olemusest
Journal of Baltic Science Education
1648-3898
2
10
2006
77–85
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Teadmata
Viited terviktekstile
Seotud asutused
Lisainfo
- SF0182529As03 "Loodusteadusliku hariduse relevantsuse kontseptsioon ja relevantsust mõjutavad tegurid üldhariduskoolis (1.01.2003−31.12.2007)", Miia Rannikmäe, Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond.
- ETF6716 "Teoreetiliselt põhjendatud mudel teaduse olemuse suhtest loodusteadusliku haridusega koolis: õpetaja osa õpilaste suhtumise kujunemisel loodusteadustega seotud karjääri. (1.01.2006−31.12.2009)", Miia Rannikmäe, Tartu Ülikool, Bioloogia-geograafiateaduskond, Tartu Ülikool, Loodus- ja tehnoloogiateaduskond.
British Education Index, EBSCO: Academic Search Premier, Copernicus Index