See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Identifying Estonian Stakeholder Views as the Bases for Designing Science Teachers’ in-Service Course which Support Promotion of Competence Based Curriculum Goals.

Laius, A.; Post, A.; Rannikmäe, M. (2015). Identifying Estonian Stakeholder Views as the Bases for Designing Science Teachers’ in-Service Course which Support Promotion of Competence Based Curriculum Goals. Science Education International, 26 (11), 62−71.
ajakirjaartikkel
Laius, A.; Post, A.; Rannikmäe, M.
  • Inglise
Science Education International
1022-6117
26
11
2015
6271
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Lisainfo

ERIC, EBSCOHOST, COPERNICUS, DOAJ, The Asian Education Index, The Education Research Global Observatory