See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Luxury consumption as identity markers in Tallinn: A study of Russian and Estonian everyday identity construction through consumer citizenship

Polese, A; Seliverstova, O (2019). Luxury consumption as identity markers in Tallinn: A study of Russian and Estonian everyday identity construction through consumer citizenship. Journal of Consumer Culture, Early Access.10.1177/1469540519891276.
ajakirjaartikkel
Polese, A; Seliverstova, O
  • Inglise
Journal of Consumer Culture
2019
1469-5405
Early Access
2019
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
WOS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1177/1469540519891276

Lisainfo

Ilmunud online detsembris 2019