See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Kool kui kasvukeskkond erineva sotsiaalse tausta ja akadeemilise edukusega laste jaoks

Talts, Leida (2001). Kool kui kasvukeskkond erineva sotsiaalse tausta ja akadeemilise edukusega laste jaoks. Lapse kasvukeskkond Eestis ja Soomes. I : teadustööde kogumik = Educational environment in early childhood in Estonia and Finland : collection of articles. I (lk. 262-279 : tab−0).. Tallinn : TPÜ Kirjastus ,: Tallinn Pedagogical University.
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Talts, Leida
  • Eesti
Lapse kasvukeskkond Eestis ja Soomes. I : teadustööde kogumik = Educational environment in early childhood in Estonia and Finland : collection of articles. I
Tallinn : TPÜ Kirjastus ,
Tallinn Pedagogical University
9985-58-206-3
2001
lk. 262-279 : tab0
Ilmunud
3.2. Artiklid/peatükid lisas mitte loetletud kirjastuste välja antud kogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo

Artiklis sisalduv analüüs tugineb TPÜ algõpetuse õppetooli uurimisgrupi poolt 1999.a. 10-13-aastaste õpilaste arenguvõimaluste võrdlevaks analüüsimiseks korraldatud üle-eestilisel ankeetküsitlusel, milles käsitleti õpilaste hinnanguid oma kasvukeskkonna tingimustele perekonnas, koolis ja mujal. Küsitluse üheks tervikplokiks oli kool kui kasvukeskkond.;Summary p. 278-279 : School as an educational environment for children with various social backgrounds and academic progress. Bibl. lk. 276-277;