See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Mitteformaalõppe tähenduse konstrueerimine poliitikadokumentides

Karu, K., Jõgi, L., Rannala, I., Roosalu, T., Teder, L., Põlda, H. (2019). Mitteformaalõppe tähenduse konstrueerimine poliitikadokumentides. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 7 (1), 50−75.10.12697/eha.2019.7.1.03.
ajakirjaartikkel
Karu, K., Jõgi, L., Rannala, I., Roosalu, T., Teder, L., Põlda, H.
  • Eesti
Construction of meaning of ‘non-formal learning’ in policy documents
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
2346-562X
7
1
2019
5075
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

doi.org/10.12697/eha.2019.7.1.03

Lisainfo