See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Comparison of tagging in an educational context: Any chances of interplay?

Vuorikari, Riina; Poldoja, Hans; Koper, Rob (2010). Comparison of tagging in an educational context: Any chances of interplay? International Journal of Technology Enhanced Learning, 2, 111−131. DOI: 10.1504/IJTEL.2010.031263.
artikkel ajakirjas
Vuorikari, Riina; Poldoja, Hans; Koper, Rob
  • Inglise
International Journal of Technology Enhanced Learning
1753-5255
2
Special Issue on Focusing on the Learner: the Paradigm Shift in TEL
2010
111131
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Jah
roheline

Viited terviktekstile

doi.org/10.1504/IJTEL.2010.031263

Lisainfo

educational resources; tags; folksonomies; metadata; web-based tagging systems; repositories; knowledge sharing; reuse; free keywords; interplay; social tagging; learning
https://research.ou.nl/ws/files/1033262/IJTEL_Vuorikari_et_al.pdf