Hyperactivity in childhood as a predictor of school performance in elementary school: modifying effect of a serotonin receptor gene (5-HTR2A)

Pulkki-Raback, L.; Pullmann, H.; Hintsanen, M.; Alatupa, M.; Ravaja, N.; Lehtimäki, T.; Keltikangas-Järvinen, L. (2010). Hyperactivity in childhood as a predictor of school performance in elementary school: modifying effect of a serotonin receptor gene (5-HTR2A). Electronic Journal of Research in Educational Psychology, 8 (3), 971−990.
ajakirjaartikkel
Pulkki-Raback, L.; Pullmann, H.; Hintsanen, M.; Alatupa, M.; Ravaja, N.; Lehtimäki, T.; Keltikangas-Järvinen, L.
  • Inglise
Electronic Journal of Research in Educational Psychology
1696-2095
8
3
2010
971990
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Lisainfo

PsycINFO, EBSCO, SCOPUS, ERIC jt