See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Trust in the context of audience fragmentation

Kõuts, Ragne; Vihalemm, Peeter; Lauristin, Marju (2013). Trust in the context of audience fragmentation. Communication Management Quarterly: Casopis za upravljanje komuniciranjem, 26, 99−124.
ajakirjaartikkel
Kõuts, Ragne; Vihalemm, Peeter; Lauristin, Marju
  • Inglise
Communication Management Quarterly: Casopis za upravljanje komuniciranjem
1452-7405
26
Trust in the media across Europe
2013
99124
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Seotud asutused