See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Andekuse kui haridusliku erivajaduse tähenduse konstrueerimine Eesti muutunud õpikäsituse kontekstis

Põlda, Halliki; Aava, Katrin (2016). Andekuse kui haridusliku erivajaduse tähenduse konstrueerimine Eesti muutunud õpikäsituse kontekstis. Eesti Haridusteaduste Ajakiri, 4 (2), 89−117.10.12697/eha.2016.4.2.05.
ajakirjaartikkel
Põlda, Halliki; Aava, Katrin
  • Eesti
Construction of the meaning of giftedness as a special educational need in the context of the changed learning approach in Estonia
Eesti Haridusteaduste Ajakiri
2346-562X
4
2
Erivajadused ja käitumisprobleemid
2016
89117
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

dx.doi.org/10.12697/eha.2016.4.2.05

Lisainfo