See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Development of Students’ Coherent Understanding in Chemistry Using Interactive Learning Objects

Sarapuu, T.; Zinakov, M. (2011). Development of Students’ Coherent Understanding in Chemistry Using Interactive Learning Objects. Proceedings of the IADIS International Conference e-Learning 2011, I: IADIS Multi Conference on Computer Science and Informatics, Rome, Italy, 20-26 July 2011. Ed. M. B. Nunes, M. McPherson. IADIS Press, 258−266.
publitseeritud konverentsiettekanne
Sarapuu, T.; Zinakov, M.
  • Inglise
Proceedings of the IADIS International Conference e-Learning 2011
M. B. Nunes, M. McPherson
IADIS Multi Conference on Computer Science and Informatics, Rome, Italy, 20-26 July 2011
IADIS Press
978-972-8939-38-0
I
2011
258266
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Thomson Reuters Book Citation Index, Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)

Viited terviktekstile

Lisainfo

Learning objects, dynamic representation, translation of context, coherent understanding, supporting worksheets
Thomson Reuters Web of Science