See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Conceptualizing adult piano beginners’ playing experience through the NKI-approach

Mõistlik-Tamm, Marit; Lock, Gerhard (2014). Conceptualizing adult piano beginners’ playing experience through the NKI-approach. In: Heikki Ruismäki, Inkeri Ruokonen (Ed.). Voices for Tomorrow. Sixth International Journal of Intercultural Arts Education (93−106).. Helsinki: Unigrafia. (International Journal of Intercultural Arts Education; 6).
kogumikuartikkel/peatükk raamatus/kogumikus
Mõistlik-Tamm, Marit; Lock, Gerhard
  • Inglise
Voices for Tomorrow. Sixth International Journal of Intercultural Arts Education
Heikki Ruismäki, Inkeri Ruokonen
Helsinki
Unigrafia
1799-2508
978-952-10-9527-6
International Journal of Intercultural Arts Education
6
2014
93106
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele

Viited terviktekstile

Seotud asutused

Lisainfo

Research Report 352. Department of Teacher Education. Faculty of Behavioural Sciences. University of Helsinki.
adult piano players, conceptual model, NKI approach, written feedback