See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Construction of Otherness via cross-cultural advertising: “we”-“other” semiotic dichotomy in East-European markets

Vihalemm, Triin (1997). Construction of Otherness via cross-cultural advertising: “we”-“other” semiotic dichotomy in East-European markets. ESOMAR Seminar on Qualitative Research_From International to Cross-Cultural Marketing: ESOMAR Seminar on Qualitative Research_From International to Cross-Cultural Marketing, Singapur, Detsember 1996.. Amsterdam: ESOMAR Publications, 81−95.
publitseeritud konverentsiettekanne
Vihalemm, Triin
  • Inglise
ESOMAR Seminar on Qualitative Research_From International to Cross-Cultural Marketing
ESOMAR Seminar on Qualitative Research_From International to Cross-Cultural Marketing, Singapur, Detsember 1996.
Amsterdam
ESOMAR Publications
92-831-12229
1997
8195
Ilmunud
3.4. Artiklid/ettekanded, mis on avaldatud valdkonda 3.1. mittekuuluvates konverentsikogumikes

Viited terviktekstile

Lisainfo